X
X
Back to the top
X
X

Všeobecné obchodné podmienky a reklamačný poriadok

Preambula 

Rozhodnými právnymi predpismi aplikovateľnými na kontrakty uzatvárané na webovej platforme www.art2move.sk sú najmä zákon č. 40/1964 Zb.  Občiansky zákonník, zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a zákon č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa  pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.

Otázky, ktoré nie sú výslovne upravené v zmluve medzi poskytovateľom služby (ďalej aj ako „predávajúci“) a užívateľom (fyzickou osobou alebo právnickou osobou), spravujú sa vyšší uvedenými právnymi predpismi a ostatnými všeobecne závúznými právnymi predpismi uvádzanými v týchto všeobecných obchodných podmienkach a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými a účinnými ku dňu uzatvorenia zmluvy.

Zároveň je dané, že osobitné dojednania zmluvných strán dojednané v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok. Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.

Poskytovateľom služieb na platforme www.art2move.sk:
Mgr.art. Adriána Rusnáková
Banícka 802/33, 058 01 Poprad
IČO: 53 553 535
+421 915 641 614
info@art2move.sk

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj ako „VOP“ alebo „obchodné podmienky“) upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, alebo právnickej osoby (ďalej aj ako „užívateľ“ alebo „kupujúci“) prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na platforme www.art2move.sk .

„Fyzickou osobou“ je osoba, ktorá pri uzatváraní zmluvy nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti a zmluvu uzatvára ako spotrebiteľ.

„Právnickou osobou“ je osoba, ktorá pri uzatváraní zmluvy koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti.

I. Poskytované služby a ceny 

1. Informácie o poskytovaných službách a ich špecifiká a charekter (vrátane krátkych sekvencií jednotlivých programov) sú uvedené priamo v katalógu na webstránke v internetovej platforme pri príslušnom programe (službe). Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený obvyklou poštovnou cestou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok tak, ako je uvedené v Preambule VOP.

2. Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru sú uvedené priamo pri konkrétnom programe, ich uvádzanie je vo výlučnej pôsobnosti poskytovateľa služieb, tieto, nie je možné navzájom kombinovať, ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak, alebo pokiaľ poskytovateľ služby individuálne nerozhodne inak.

II. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy 

1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), znáša priamo kupujúci.

2. Kupujúci vykonáva objednávku služieb vyplnením objednávkového formulára s registráciou alebo bez registrácie.

3. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie druh programu, spôsob platby a mailový kontakt, ktorý chce sprístupniť po jeho úhrade ako aj všetky ostatné údaje nevyhnutné pre úspešnú objednávku, úhradu a následné využívanie služby.

4. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo Objednať s povinnosťou platbys tým, že berie na vedomie a je poučený o tom, že služba sa poskytuje s jeho výslovným súhlasom a okamihom zaslania aktivačného linku na mail kupujúceho aj v plnom rozsahu a je teda poučený o tom, že vzhľadom na charakter takto poskytuntej služby (jednorazové plnenie) nie je možné od zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne, za ich správnosť zodpovedá kupujúci/užovateľ. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, ako aj so zásadami ochrany osobných údajov.

5. Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie sa považuje za platné a účinné uzavretie zmluvy a súhlas kupujúceho s poskytnutím služby.

6. Všetky objednávky prijaté poskytovateľom služby sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokým nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže elektronickou správou na email poskytovateľa službyzrušiť objednávku.

7. V prípade, že došlo ku zjavnej technickej chybe na strane poskytovateľa služby pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní objednávky podľa týchto obchodných podmienok. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.

 
III. Platobné podmienky a poskytnutie služieb 

1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci zaplatiť výlučne bezhotovostne, prostredníctvom elektronického bankovníctva (platobnou kartou, resp. bankovým prevodom). Služba je uhradená okamihom pripísania príslušnej sumy na bankový účet poskytovateľa služby. Kúpna cena sa platí vopred, t.j. pred samotným poskytnutím služby (má sa na mysli pred zaslaním aktivačného linku na uvedenú mailovú adresu kupujúceho).

2. Kupujúci obdrží doklad o úhrade služby (vrátane faktúry ako daňového dokladu) formou mailu na mailovú adresu uvedenú v objednávke služby.

3. Služba je kupujúcemu dodaná okamihom zaslania aktivačného linku na mail kupujúceho uvedený v objednávke bezodkladne po potvrdení o vykonaní úhrady za poskytované služby zo strany kupujúceho.  Okamihom zaslania aktivačného linku na mail kupujúceho uvedený v objednávke je služba vzhľadom na jej charakter poskytnutá v plnom rozsahu.

IV. Odstúpenie od zmluvy

1.Kupujúci v súlade s ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúcehonemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak :

a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby (vidˇ čl. II bod 4 a bod 5 VOP) ,

b) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

d) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

f) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

g) predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,

h) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,

i) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

j) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,

k) poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,

l) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

V. Vady poskytovaných služieb, vady plnenia a reklamačný poriadok

1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že poskytovaná služba pri prevzatí nemá vady a že má dojednané vlastnosti, ktoré ak nie sú výslovne uvedené, má sa z to, že má také vlastnosti, ktoré poskytovateľ služby popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu poskytovanej službya na základe reklamy od poskytovateľ služby. Pokiaľ sa ďalej v texte uvádza pojem „tovarô, jedná sa o zákonné formulácie, ktoré možno analogicky uplatniť aj pri poskytovaní služieb.

2. V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať:
– ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť:
– bezplatné odstránenie vady tovaru,
– výmenu tovaru za nový tovar,
– ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť:
– primeranú zľavu z kúpnej ceny,
– odstúpiť od zmluvy.

3. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy,
– ak má tovar vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady,
– ak nemôže tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave,
– ak nemôže riadne tovar užívať pre väčší počet vád tovaru.

5. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie možné, prípadne i v sídle alebo mieste podnikania. Spotrebiteľ môže reklamáciu uplatniť aj u osoby určenej predávajúcim. Ak reklamáciu spotrebiteľa vybavuje osoba určená predávajúcim, táto môže reklamáciu vybaviť iba odovzdaním opraveného tovaru, inak reklamáciu postúpi na vybavenie predávajúcemu. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

6. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach vyplývajúcich z vadného plnenia. Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z práv vyplývajúcich mu z vadného plnenia si uplatňuje, je Predávajúci alebo ním poverený pracovník alebo určená osoba povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamách, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vrátane odstránenia vady musí vybaviť ihneď, pričom v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje moment, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho (uplatnenie práva z vadného plnenia) predávajúcemu.

7. Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

8. Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.

9. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci u predávajúceho uplatniť v lehote do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby.

10. Voľbu spôsobu reklamácie a jej vybavenia, ak je viacero možností, má kupujúci.

11. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z vadného plnenia sa riadia § 499 až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a zákonom č. 250/2007 Z. z., o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

VI. Komunikácia zmluvných strán

Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty. Kupujúci doručuje poskytovateľovi služieb korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto VOP. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho objednávke.

VII. Alternatívne riešenie sporov podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení sporov

1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.

2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, ktorá je zároveň aj v postavení tzv. reziduálneho subjektu, t.j., že je oprávnená riešiť aj také spory, pri ktorých nie je určená kompetencia iných orgánov (okrem finančných služieb).

Kontaktné údaje:
Slovenská obchodná inšpekcia
Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927

Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát,
Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov,
Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27
Mailový kontakt: ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk.
Internetová adresa: https://www.soi.sk/.

Konanie v tejto forme je bezplatné, resp. s minimálnymi nákladmi a dohoda o vyriešení sporu je pre jej strany záväzná.

VIII. Záverečné ustanovenia

1. Predávajúci nezodpovedáza škodu spôsobenú užívateľom, ktorá je v príčinnej súvislosti s neoprávneným konaním, či neoprávneným zásahom tretích osôb do internetovej platformy alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením.

2. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať také postupy, resp. programy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace platformu a užívať ju alebo jej časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.

3. Kupujúci si je vedomý, že poskytovateľ služieb nepozná jeho zdravotný stav, jeho kondíciu, či ďalšie fyzické limity a materiálne vybavenie priestorov, kde vykonáva pohyb na základe zakúpených programov, preto za akúkoľvek škodu na zdraví kupujúceho a užívateľa, ktorú utrpí v súvislosti s užívaním programu zakúpeného u poskytovateľa nenesie zodpovednosť.

4. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 5.5.2021

Online tréningy pre celé rodiny z pohodlia vášho domova s Adrianou Rusnákovou

Najnovšie články

Kontakty

+421  915  641  614

Banícka 802/33, 05801 Poprad